20 May 2011

Exam ... WArgh !


PARTIALLY-KILLER EXAM
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2011

Kenapa ada exam dalam dunia ni??  Hahaha.... nampak sgt aku benci exam....
Lagi2 kalau banyak topic yg keluar ... Hurggghhh sememangnya mmbencikan...
Hari tu time exam ADDMATH .. huhuhuhuhuh... susah lak ai ...... Jawab je la... =.=''


 But anyway, time 3 minggu exam ni aku dapat concludekan bahawa :

  • Aku dah jarang online fb/blog/ computer
  • Aku mula sentuh buku (nmpk sgt sbelum ni xpernah buat revision)
  • Aku dpt cutout masa makan aku...
So , aku harap korang doakan aku and student2 lain yang mnghadapi exam ni.... Thnx..... 

From now onwards, i must,


Terima kasih kerana sudi mendengar ceramah daripada En.Moha Mohu.




Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

0 ,581 mengulas:

Post a Comment