5 June 2011

Cuti Sekolah

Assalamualaikum...
Ya maulana ! Ana apa khabar ?
Haha =.='' (inilah akibat boring thp I.C.U...merepek xtentu pasal)..
So, dh lama xmnghadap blog ni sbb aku tolong cikgu buat blog ...Nk tgok??? nak??? Ok la ini URL die.
(Klik URL utk ke blog cikgu ku)
Bagi budak yg sdg di alam persekolahan aku nak ucapkan . . . . .
Bagi yang belajar kat Universiti or kolej2. . . ..  Selamat Belajar.. :P (Ha3x) :kjam2 :P
Aku,
ada bnyk kerja sekolah ttp masalahnye ialah Sikap SUKA BERTANGGUH sdg menebal dlm diri aku... 
"Malas la" "Alaaa... nnti last day boleh buat,, skjp jer tu" ..(Dialog jahat dlm pemikiran aku ) :(
"Kau sedar tak, kau nak SPM!!!" "jgn blagak mcm  Bagus walhal kau xBagus pun!!" (dialog baik dlm pemikiran aku) :)
So,, aku try lwn 'sikap bertangguh' (guna sgala cheat mcm main GTA :P) .... Buat kerja2 sekolah sdikit demi sdikit... 

Ingatlah,
BUKAN SENANG NAK SENANG,dan BUKAN SUSAH NAK SUSAH.. 
Renung-renungkan bersama ! ;)
Korg kalau ada SIKAP SUKA BERTANGGUH mcm aku ni,,, cuba lah overcome masalah tu.. jgn dibiarkan bgitu shj.. BHAYA...
So i think you have come to the end of my writing for today... Mintak maaf kalau aku selalu xupdate blog ni (MCMLA RAMAI ORG YG NAK TGOK BLOG YG BURUK NI )
  ;(

ASSALAMUALAIKUM.... jumpa lagi di lain EPISOD... :)

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENDENGAR CERAMAH DARIPADA


EN.MOHA MOHU






Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

0 ,581 mengulas:

Post a Comment