7 June 2011

Homework ?

Assalamualaikum w.b.t
Apa kabar?
Baik+Sihat? Alhamdulillah... mesti la korg sihat sbb, boleh online kan?
Tajuk kat atas tu tertulis "Homework ? "
Huh... ada tanda soal..
Time cuti ni ibarat mcm sekolah O.T (overtime) School
Grr... Penat.... +Letih ... +Pening
Kerja sekolah ber(lambak)...  Stress,,.. 
Aku baru siapkan sikit jjer.... Xboleh fokus... Paling lama boleh brthn pun 1/2 jam . . 
Tadi aku ponteng tuisyen (ada kbenaran parents ) :P 
Pergi bukak puasa ngn kakak aku kat Summit , USJ
Huh... Best la Of course!
Sbb dapat Makan!!! Hahaha
Aku hidup utk makan !!!!!! :P 
So.. lastly .... 
Aku cuma berhrp korg dpt doakan kejayaan aku and friends utk hadapi SPM ..... PLEASE PRAY FOR US! ok ;) 
THNX
That's All for now! Assalamualaikum.
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENDENGAR CERAMAH DARIPADA 
EN. MOHA MOHU

Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

0 ,581 mengulas:

Post a Comment