21 December 2011

SEGMEN AKHIR TAHUN : AZAM BARU 2012.

Assalamualaikum w.b.t,
Hari ini aku terjumpa satu segmen anjuran blog super duper girl

 AZAM TAHUN BARU AKU ?

Ermm, 2011 bakal melabuhkan tirainya, 2012 pula bakal menjelma... Jadi kene la pasang azam awal2 ye x?
Semua orang mesti nak jadi lebih baik daripada tahun2 sebelumnya...
  • Aku pun nak jadi lebih baik drpd tahun 2011...
  • Aku bertekad nak jadi lebih sihat (walaupun skrg dh terlebih sihat),means nak kempiskan belon(perut) aku ni la....
  • Aku harap aku dapat masuk ke pusat pengajian yang lebih baik tahun depan yang membolehkan aku mengejar cita-cita aku(jadi doktor/guru/saintis) dengan lebih berkesan.. 
  • Lagi? aku harap aku dapat tulis blog ni dgn lebih baik, tnpa melukakan hati mana-mana pihak (sebelum ni ada ke? :P) ..
  • Aku juga harap aku dpt bergaul dengan org dgn lebih arab dn mesra....

Ok , itu lah antara azam2 thn baru aku,. Thnx .. Bye :D

Kawan2!! Jom baca 




Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

3 comments:

  1. thanks sebab join :) , cuma awak tak tag orang,

    tolong tag blogger sebelom tarikh tutup okey ? :)

    jom sama2 kita jadi doktor xD

    ReplyDelete
  2. Dari segmen yang sama..

    the HEHS lady| SEGMEN AKHIR TAHUN: AZAM 2012

    Salam. Kakak pun nak kempiskan perut ni.. Dah bertayar time pregnant makan banyak gila..

    Hehs

    Kakak follow awak
    Latest entry-->Tentang THL #1: Berangan Nak Jadi English Writer

    ReplyDelete