21 January 2012

Syntax Error Trip !

Assalamualaikum w.b.t,
Sebenarnya, aku tak tahu nak beri nama tajuk post ni. Tapi yang pasti entri ini tiada kaitan dengan calculator, ataupun perkara2 yg sewaktu dengannya :P
Hari Jumaat dan hari ni, aku dan keluarga pergi menghadiri perkahwinan saudara kami iaitu kak Yati, di Bentong,Pahang.
Hari Jumaat -Nikah
Hari Sabtu - Bersanding.

Jadi Keluarga aku malas nak berulang-alik, so kami tinggal kat sebuah Homestay di sana[Mempaga]...

(Homestay tu aku dapat tahu menerusi Google Search)..Budget Homestay RM 150... Pagi Jumaat kitaorg sampai kat sana dan pergi kat homestay yg telah dibooking.
Pada awalnya aku ingatkan homestay tu kat kawasan desa.. Tapi rupanya2 aku salah.!!! Tempat itu berada di kawasan tmn perumahan kot..

Yang paling mengejutkan aku.. homestay yg kami tinggal tu sebuah banglo 4 bilik !!! :D Harga sewa 1  hari RM 150.. Tak sangka pulak.. selalu harganya lebih tinggi...
After Sembahyang Jumaat, kami pun pergi la untuk majlis pernikahan Kak Yati tu. ....
Gambar2nya adalah seperti di bawah :D


Menanti detik

Kak Yati...




Busy Road..







Tanda permulaan sebuah rumah tangga ...peace?

Barang2 Hantaran

Time ambik2 gambar









My Mum




 



Lepas tu makan, and kami balik ke homestay pukul 9.30.... After sembahyang,, aku tak da keje nak buat.. so tengok cerita Kung Fu Panda kat TV3 XD...

Pagi Sabtu - Majlis Persandingan







Ambik gambar.




Ok, itu sahaja, Bye :D



Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

0 ,581 mengulas:

Post a Comment