28 January 2012

Tarikh keluar result SPM 2011

Assalamualaikum w.b.t,
Tarikh Result SPM 2011,....kian menerpa... 
22 Mac 2012
seperti yang digembar-gemburkan oleh rakan-rakan sebayaku menerusi Facebook dan Blog..
Masya-Allah,, sekejapnya masa berlalu, tak rasa puas enjoy XD ,, Apa-apa pun lagi lama kita tunggu lagi nervous jadi nya.... 
Semestinya semua mengharapkan keputusan yang terbaik,, samalah juga dengan aku...

Agak kesal jugak sebab tak belajar betul2 sebelum  exam dulu..sepatutnya
STUDY TILL LAST MINUTE BUKAN STUDY AT LAST MINUTE..
aku lakukan sebaliknya :P ... Tapi buat apa nak dikenangkan perkara yang telah berlalu,,, Nasi Sudah Menjadi Bubur...
 Kun Fayakun...
Allah SWT akan tentukan keputusan yang terbaik untuk kita, sesuai dengan usaha dan kesungguhan kita....

Marilah sama-sama kita doakan kejayaan semua calon SPM 2011..

Apa yang kita mampu lakukan saat ini?
Kita hanya mampu berdoa dan bertawakkal kepada Allah SWT ,, kerana Dialah yang Maha Bijaksana dan Maha Mengetahui.

Sekarang Result SPM boleh cek guna SMS... Klik [SINI] untuk tahu caranya.. tapi tu untuk SPM 2010.. 
Kalau untuk SPM 2011 aku rasa sama je caranya.. Cuma dalam tempoh waktu yang tertentu..

Akhirul Kalam,
Aku mohon pertolongan dan jasa baik kamu untuk mendoakan aku dan rakan-rakan lain yang menduduki SPM 2011 agar berjaya dengan cemerlang,,, AMIN.

Ok that's all. Bye :D


Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

4 comments:

  1. gud luck :) percaya pada diri sndiri ok ????

    ReplyDelete
  2. Saya pon Calon SPM 2011,harap kita semua berjaya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. Amin,,, Sama2lah kita berdoa kepada Allah

      Delete