14 March 2012

Perubahan tarikh result SPM 2011

Assalamualaikum w.b.t,

I'm actually wordless, but i still can type :D

Pergi kedai cari kain,
Singgah bermain Left 4 Dead; (apo nih? XD)
Sudah lama aku tak online,
Blog terbiar tidak berupdate,

Wah! Mahu berpantun pulak aku malam2 buta ni.. Hehehe ..
Kecoh kat Facebook(dh mcm kampung aku pulak)  berkata tentang tarikh keluar result SPM 2011...
Apa???? Dah nak keluar result dah???? , Rasa mcam baru semalam ambik SPM :(


Awalnya aku dapat tahu perubahan tarikh keluar result SPM 
dari 22 Mac [Khamis, 29 RabiulAkhir] ke 21 Mac [Rabu, 28 RabiulAkhir]
 aku dapat tahu daripada Ustazah Asyirah [my spy :P @ guru unit peperiksaan sekolah aku] ,,



MasyaAllah, diawalkan lagi tarikh tersebut.???
huh, tak apa la, semuanya terletak pada ketentuan Allah SWT,, tak ada siapa yang boleh membangkan ,, bak kata pesanan (drpd Al-Quran, Surah Yassin, ayat kedua terakhir) Ustazah Asyirah "Kun Fayakun"(time from 3) ,,,



 APA YANG AKU MAMPU BUAT SEKARANG??

Berdoa hanya kepada ALLAH SWT 
yang Maha Esa, Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi dan Maha Mengasihani..

Aku tahu semasa exam lalu aku ada banyak buat silap dan salah kerana aku juga hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. 
 Bila dengar je pengumuman tarikh result  SPM 2011 sejuk tengkuk aku, berair mata aku apabila memikirkan kesilapan2 yang aku dah buat time exam hari tu.. 
We have to build roads for our life journey.

Hanya Allah SWT sahaja tempat aku berharap...
 


Ingatlah wahai kawan-kawanku yang tercinta 
  • " DOA MERUPAKAN SENJATA MUKMIN "

Aku tahu mesti ramai calon-calon SPM yang berperasaan seperti aku.. 
 Jadi marilah sama-sama kita mendoakan 
kejayaan semua calon2 SPM 2011 yang bakal menerima  keputusan 21 Mac ni..
 Semoga dengan rahmat(belas kasihan) dari Allah SWT  kita boleh merasai nikmat kejayaan .. Amin
Gambar hiasan :P




Ok That's All
Bye

Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

0 ,581 mengulas:

Post a Comment