22 April 2012

Hasil Kerja Penaja :D

Assalamualaikum w.b.t,

 Petang tadi aku "dikejutkan" [x terkejut pun] oleh message daripada Nur Afifah Ahmad Subuki di fb..

Rupa2nya dah ada pemenang untuk contest tu.... Nak tau siapa pemenang-pemenangnya?? Klik [SINI]

Petang tadi aku gunakan untuk buat header untuk Afifah ni , untuk blognya di [SINI]

Header yang aku buat untuknya adalah seperti yang kat bawah ni

Erm,, 
Aku harap OK la.. 
sebab aku pun bukannya pakar sgt buat heder lawa2.. XD

What's your opinion?? :D

That's All
Bye 



Syukran 'ala kulli haal. From your friend, moha_mohu

3 comments:

  1. nama awk mengingatkan saya pada seseorang yg saya sayang ! :)Tahniah, terus berkecimpung dlm dunia BLOG !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Thnx .... Awk juga, Teruskan berkecimpung dlm dunia blogging ni :D

      Delete
  2. Salam~ Zam datang usha2 blog anda ;)
    Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
    Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
    dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
    korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
    (sehingga 24hbApril) telah di update:

    http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

    ReplyDelete